© Layout by Julia E.

11.5.2016

life via iPhone

 photo IMG_8244_zps6zvqti9g.jpg
hahah perus arki-ilta suitsin parissa // mun hiuksia vähän lyhennettiin.. 

 photo IMG_8248_zps9iivo4l2.jpg
siis en malta oottaa kesäöitä ja nättejä auringonlaskuja // tytyjen kanssa jeppiksessä mr.
bank'issa syömässä, suosittelen!

 photo IMG_8246_zpspzwmtpbe.jpg
lenkkimaisemia // sarahin kanssa lounaalla, tuo uuniperuna näyttää vähän epämääräiseltä
mutta hyvää se oli:-)

 photo IMG_8249_zpscnnlmilv.jpg
pikkuveljet täytti muutama viikko takaperin 20v, joten fiilistelin vanhoja kuvia. en kestä ku mulla on
joka kuvassa jotain ruokaa kädessä:-D // vappukynnet

 photo IMG_8256_zpsqniqr8zn.jpg
moro! // minä  mun kavereita:-D

 photo IMG_8245_zpsfvffybwv.jpg
@vapiano. voin kertoa että kyllä turvotti ton annoksen jälkeen, mut se oli sen arvosta //
helsinki

 photo IMG_8247_zpsmbt02024.jpg
yummyy! // 

 photo IMG_8250_zps3shy4q7h.jpg
en tiiä miks tuo salaatti maistui erityisen hyvältä junassa istuessa // mun ihanimmat tytyt oli
järkänny synttäriyllätyksen kun tulin helsingistä! en ehkä kestä. ja kattokaa ny tota kakkuakin...

En yhtään tiiä miksi tää blogger tekee tällähetkellä mun elämästä niin vaikeeta.. Argh!! Jotenki sekoilee koko ajan, mutta ehkä mä selviän tän kanssa. Mun Helsingin reissu oli tosi kiva, ja olisin mielelläni jäänyt sinne vielä pidemmäksikin aikaa. Mutta onneks sinne pääsee kohta takas:-). Ja kohta mulla alkaa ''eka osio'' kesälomasta, kuinka siistiä! Toivon hartaasti että mulla kävis parempi tuuri sään suhteen, mitä viime kesälomalla - muttamutta, tän mun tuurin tuntien niin ei varmaan henkeä kannata pidätellä...

2 kommenttia:

  1. Ihan oikeasti tää teksti on niin tyhjänpäiväistä ja joutavaa kerta toisensa jälkeen.

    VastaaPoista
  2. Ikävä kuulla että oot tota mieltä! Nää tekstit kuitenki kertoo aikalailla mun elämästä, joten kannattaa varmaan suosiolla jättää sitten lukematta:-D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!