© Layout by Julia E.

22.5.2016

huhtikuun lempparit

 photo DSC01283_zpspnpcauj0.jpg

 Uudet Adidakset, lovelovelove! Näillä on aivan täydellisyyttä kävellä ja nää on valehtelematta
melkeinpä joka päivä mulla jalassa.

 Koko ajan lähestyvä kesä (&kesäloma). Oon niin iloinen tulevasta kesästä, musta tuntuu että siitä tulee parhain ikinä!

 Mun uuden ilmeen saanut ikkunanlauta (=uusi lamppu ja kukka:-D). Hahah tää on niin random juttu, mut oikeesti
mun silmät lepää ton kasvin takia. Epäilyttää vaan, että kauankohan tuo kasvi pysyy hengissä mun käsittelyssä...

 photo DSC01269_zpsceffjwrs.jpg

 Jane The Virgin  -sarja. Kyllä, katoin jo Suitsin loppuun ja hetken kerkesin miettiä, että mitä teen mun elämällä
enää, mutta tuo sarja pelasti mut. Ja on mulla oikeesti muutakin elämää kuin netflix-sarjat.. :-D

 Uusi huulikiilto ja huultenrajauskynä. 

 photo DSC01285_zpslbdjkb19.jpg

2 kommenttia:

  1. Noi lenkkarit näyttää tosi kivoille! Pitäis itekin hommata kerralla kunnolliset ja laadukkaat lenkkarit, omani kun ovat halppikset jostain sittarista niin ovat rikki jo parin kuukauden käytön jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja nojoo kyllä se kannattaa satsata kunnon kenkiin:-) Kirpaseehan se niistä maksaa, mut kyllä ne on hintansa väärti loppujenlopuks:-D

      Poista

kiitos kommentistasi♥!