© Layout by Julia E.

3.5.2016

birthday girl

 photo DSC01225_zps2dqld0i7.jpg
 photo DSC01238_zpszr7usikf.jpg

Tosiaan, mä täytän/täytin tänään pelottavat 23 vuotta. Pelottavat siksi, että musta tuntuu etten oo kerennyt ''saavuttaa'' mitään kunnollista tähän ikävuoteen mennessä, vaikka on sellanen fiilis, että ehkä olisi pitänyt. Mutta päätin samalla tota asiaa stressaillessani että mä teen just niinkuin musta parhaaksi tuntuu, enkä mieti noin turhia asioita, koska mihinpä mulla nyt kiire olisi - kerkeenhän mä vielä saavuttaa vaikka mitä:-).

Huomenna lähden Helsinkiin ja pieni paniikki meinaa iskeä, koska oon ylläriylläri jättänyt kaiken taas kerran viime tippaan.. Miks mulle käy näin oikeesti aina, hahhah!


 //PS. mut löytää nykyään myös snapchatista nimimerkillä fannyalxndra (sama kuin instagramissa!).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!