© Layout by Julia E.

28.9.2015

life via iPhone

 photo IMG_5682_zpsjatpvzvq.jpg
iskän kanssa tehdyt metsälenkit on aivan suosikkeja! en mä tämmösenä arkajalkana uskaltais ees 
varmaa mennäkkään yksin metsään, haha // ja lenkin jälkeinen iloinen fiilis!:-)

 photo IMG_5683_zpsp0mwpfpc.jpg
viitta päällä abcn vessassa, cool. käytiin tanjan kanssa iltakaakaolla ja ajelulla // hain töissä evästauolla 
kiinalaisesta ruokaa, oh god kuin hyväää (tähän kuuluis sydänsilmä-emoji)

 photo IMG_5684_zpsmogd10jg.jpg
tanjan luona kynsihuollossa, haha olis ollu aika kaameeta jättää noi tollaseks... // ...ja myöhemmin oli 
aika pimeä pyöräillä takas kotiin

 photo IMG_5685_zpsjmuigyxg.jpg
olin viime viikonloppuna pauliinan synttäreillä. kuva on näköjään yhtä sumea kuin oli iltakin, haha - 
no ei vaiskaan // hallelujah! mun uusi rakkaus 

 photo IMG_5686_zpsked6smnt.jpg
albiino-selfie. oon huomannut että oon tyyliin joka toisessa kuvassa erivärinen, apua:-D tajusin myös,
että tää selfie on nähty täällä jo, muttamutta... // käytiin eilen iskän kanssa mummilla

Mulla on rentouttava vapaapäivä takana. Oon kahvitellut Pauliinan kanssa, tehnyt hyvää ruokaa ja käynyt äitillä. Ihan perus juttuja siis, mutta just tollaset perus jutut saa mut iloiseksi:-). Ja ehkä ihan hyväkin, että tää päivä on ollut tämmönen rento, koska mulla onkin sitten loppuviikko töitä. Ajatus ei oikeen enää tähän aikaan näköjään luista, voisin siis vaan suosiolla lähteä lenkille tuulettumaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!