© Layout by Julia E.

26.9.2015

happy

 photo DSC00035_zpsrwcrno4f.jpg
 photo FotorCreated_zpsqhtr2fmt.jpg

Moikkamoi! Ah, mä oon suuuper iloinen just nyt - mulla on vihdoin ja viimein uusi kamera. Hallelujah! Ehkäpä tää postaus tahtikin vähän parantuisi.. Mulla on muutenkin poikkeuksellisen hyvä fiilis tällähetkellä, ehkä tähän oloon on ainakin osasyynä se, että tiedän pääseväni ihan kohta syömään ihanan seuran kanssa. En malta odottaa! Ja tuntuu heti paremmalta kun saa laittautua vähän enemmän, mitä arkena yleensä. Ja tuntuu jotenkin siistimmältä, kun (saa) laittaa jotain vähän parempaa päällekkin. Kyllä mä siis viikollakin puen välillä parempaa päälle (nyt tästä saa käsityksen, että kulkisin aivan spurguna arkena, haha), mutta nyt saa laittaa vähän erilaista vaatetta päälle. Hahhah, onpa tässä nyt selityksen makua:-D. Anyway, ihanaa lauantai-iltaa - mä meen vielä viimeistelemään itteäni ennen lähtöä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!