© Layout by Julia E.

21.9.2015

kuulumisia

 photo kuva2_zpsald0mvzf.jpg

Ääh, oon pahoillani tästä parin viikon hiljaisuudesta! Ei vaan jotenkin oo ollut yhtään fiilistä postailla. En tiiä mikä mua on muutenki vaivannut, mutta tuntuu vähän ettei mulla oo ollut oikeen fiilistä juurikaan mihinkään. Varmaan joku kesänloppumis-masennus? Haha, no en tiiä, mutta eiköhän se tästä taas.. :-) Osasyynä myös hiljaisuuteen on ollut mun kamera-ärsytys, toi nimittäin vetelee aivan viimisiään - mutta se oli kyllä jo ihan odotettavissakin. Onneks asiaan on kuitenkin tulossa piakkoin muutos, ja oon vähän innoissani (!!!). Mutta mä aion nyt lähteä lenkille, ihan parhautta käydä yksin lenkillä pimeällä ja fiilistellä vaan. On mullakin huvit?:-D Haha, mä palailen ensi kerralla vähän virkummalla fiiliksellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!