© Layout by Julia E.

24.3.2014

tanja 21v

lauantaina vietettiin siis tanjan synttäreitä. mä aloin jo neljän aikaan valmistautumaan iltaa varten, ja justiinsa olin puoli kasin aikoihin valmiina.. minäkö hidas, haha. sitten suunnattiinkin jo tanjan luo, ja siellähän se synttäritypykkä jo oottelikin.

harmi ku ei oo parempaa kuvaa kuin tää puhelimella otettu, muttamutta, mä lähin liikenteeseen normi mustalla mekolla (tosta mekosta on tullu lemppari), ja panostin silmämeikkiin enemmän kuin ennen, vaikka se ei nyt oikeen tossa näy mutta kuitenkin! hiukset olikin sitte ihan samallalailla kuin aina ku oon lähdössä juhliin...

   photo IMG_66061_zpse6c96933.jpg
 photo anigif_zps458e0583.gif  photo DSC_0040_zpsbad9e147.jpg

oltiin ostettu tanjalle iso pullo kuohuviiniä (isoin mitä alkosta löytyi!), suklaata sekä valokuva kehyksissä meistä kolmesta. tanjalle on aina yhtä vaikea keksiä lahjaa, joten päädyttiin sit tommoseen muistoon meistä. hahaa, eipä voi ainakaan ikinä unohtaa meitä ku näkee ton kuvan!:-) mun mielestä oltiin ostettu kivat lahjat, ja näyttihän se sankarinkin niistä tykkäävän - lempparilahja tais kyllä olla toi pullo.. ;-D

   photo DSC_0036_zps93486551.jpg photo DSC_0051_zpsb6a2cb5a.jpg  photo DSC_0052_zps225b4f13.jpg  photo DSC_0038_zps62c45148.jpg  photo DSC_0044_zpsf5d0299b.jpg

tarjolla oli boolia, sipsiä ja ihania pizzarullia! ne oli niiin hyviä, nam. harmi kun noita kuvia ei nyt oo enempää, olis ehkä pitänyt olla hieman aktiivisempi sen kameran kans, mutta eipä sille enää voi mitää. mutta kivat juhlat oli♥, ja seuraavana juhlitaanki sitte mua - apua!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!