© Layout by Julia E.

26.3.2014

worrying is a waste of time. it doesn't change anything, it messes with your mind and steals your happiness

moikka! mulla on ihan kauheen energinen olo just nyt. vaikka aamulla väsyttikin enkä meinannu millään päästä sängystä ylös, mut nyt oliski virtaa vaikka muille jakaa. osasyy tähän fiilikseen on varmaankin tuo ihana aurinko! enkä malta oottaa että pääsen paanan kanssa kohta puolin salille.. :-) muutenkin mulle on nyt tullut ihan hirveä sali-into, voisin käydä sielä joka päivä. samoin kyllä on nyt ollut energiaa lähtee ulos juoksemaan ja muutenkin lenkkeilemään. aion ens viikon alusta alottaa vähän paremman ruokavalionkin. vaikka en mä nytkään mitenkään 'huonosti' syö, eikä viikolla tuu syötyä herkkuja, mutta onhan siinä silti pikkusen parannettavaa. oivoi, kestäispä tuo auringonpaiste ikuisesti ja pysyispä tää fiilis pitkään!!:-)

   photo DSC_0012_zps6bdab0a3.jpg photo DSC_0028_zps0353bdef.jpg  photo DSC_0027_zpsbc4a155f.jpg

mä muuten tilailin (krhmmmm..) viime viikolla nellyltä yhden mekon jota olin kuolannut jo jonkin aikaa ja kytännyt et millon tulis lisää kokoja, ja kun vihdoin ja viimein näin sopivan koon siellä, niin enhän mä tietenkään malttanut olla tilaamatta sitä. samaan syssyyn lähtikin sit yks kiva valkoinen toppikin, tykkään tosta kun se on tollanen lyhyt malli ja kiva kun se menee tolleen ristiin..

   photo DSC_0016_zpsa9556a0a.jpg photo DSC_0023_zpse18c61cf.jpg
ei oo tuo mekko oikeen edustavana tossa kuvassa, olis kai pitänyt ottaa kuva ku se on mulla päällä..

ainut pettymys oli ehkä toi mekon väri, näyttää nimittäin luonnossa vähän erilaiselta mitä netissä.. mutta kaippa mä sen silti pidän, koska sit ärsyttää jos alan mietin että 'olis pitänyt pitää sillon se mekko, miks menin palauttaan...' :-D haha, mulle on käynyt ihan liian useesti noin! ja olishan tuo kiva esim. synttärimekkonaki, saapa nähä.. mut nyt mä meen tekemään ruuan valmiiksi ja lähden salille päin, ihanaa keskiviikkoa♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!