© Layout by Julia E.

19.3.2014

kuulumisia+uusi laukku

heippa! mun motivaatio on edelleenkin hiukan hakusessa. blogi pyörii kyllä ajatuksissa tosi paljon, ja oon jopa tuntenut pientä huonoa omaatuntoa tästä hiljaisuudesta. tuntuu että nykyään jaksan postata tyyliin kerran viikossa (joskus en jopa sitäkään, krhm..), ja nyt voin oikeesti todeta että se syy on kokonaan mun kameran:-D ei oo inspistä ottaa kuvia, en jaksa säädellä sitä, enkä oo kylläkään jaksanut ees panostaa mun ulkonäköön kovinkaan paljoa tämän viikon aikana, ettäkö asukuvia olis kiinnostanut näpsiä. blaa:-D ja tiiän että oon maininnut tosta kamera-asiasta ehkä liian monta kertaa, en mainitse enää! enkä haluais että aina kun tuun postailemaan, et ne on tämmösiä valivali-höpötyksiä. mua kaikenlisäksi masentaa tuo lumi. tykkään kyllä talvesta ja lumesta muuten, mut ärsyttää kun pääsin jo niin kevätfiiliksiin ja nyt saa taas vetää toppatakin ja uggit jalkaan ulos mennessä. no, toivottavasti tuo sulaa yhtä nopeesti pois kuin tulikin. mitäs mitäs.. niin joo, mä löysin viime viikolla (?) glitteristä yhden ihanan valkoisen laukun, joka on jopa tarpeeksi iso, ja se oli sopivasti vielä -30% eli hintaa ei jäänyt juurikaan mitään. en malta oottaa että pääsen yhdistämään sen nahkatakin kans:-)!

   photo DSC_0028_zpsb0733d11.jpg

viikonlopusta on ainakin tulossa kiva, juhlitaan nimittäin lauantaina tanjan synttäreitä:-) ja ihme, että mulla on jopa mekkokin jo valittuna (!!!). vielä pitäis katella youtubesta vähän meikkitutorialeja, aattelin repästä ja kokeilla jotain vähän erilaisempaa meikkiä. mulla on varmaan aina ollut samantyylinen meikki juhlimaan mentäessä, joten ehkä on aikain kokeilla jotain uutta.. :-D 

olipa sekava postaus. harmi kun ei oo mitään muita kuvia nyt kuin tosta laukusta. mutta mäpäs palailen ens kerralla (toivottavasti) paremmalla kuvasaldolla, moimoi♥ 


//ps. heittäkää kommenttia, postausehdotuksia, ihan mitä vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!