© Layout by Julia E.

14.3.2014

life via iPhone

 photo IMG_64661_zps46e6ed6a.jpg
/paanan kans ylläriylläri sociksessa muutama viikko takaperin. nyt sinnekkään ei enää kehtaa mennä, oli nimittäin sen verran nolo ilta kummankin osalta, vaikka se nyt ei sinänsä oo enää mikään yllätys.. //meitsie, selfie, what everrrrrrrrr... alko muuten heti tota kirjottaessa soimaan tämä biisi päässä, haha

 photo IMG_64671_zps46ac7d67.jpg
/sain mummulla pitkästä aikaa lättyjä!!♥♥ //word

 photo IMG_64681_zps8f49beb0.jpg
/ihme että toikin on vielä elossa, mä kun oon niiin huono hoitamaan kukkia:| //valkonaama

 photo IMG_64691_zpscfeb5fae.jpg
/hahah, repesin tälle niin pahasti:-D!!! //lemppari kynsilakka ja mun kynnet on näyttänyt tolta varmaan kuukauden, en osaa enää käyttää muita kynsilakkoja kuin tota kyseistä..


mulla on aina sama ongelma ku en oo postaillut vähään aikaan, nimittäin tää tekstin alotus!:-D argh. meinasin muuten äsken alkaa muokkailemaan kuvia, muttamutta.. no se ei nyt onnistukaan, koska mun muokkausohjelma on poistunut enkä oo ladannut sitä uudestaan. ehkä nää puhelimella otetut kuvat saa nyt riittää tällä kertaa. muutenki tuntuu että tänne blogin puolelle eksyy jokseenkin paljon noita 'life via iPhone' -postauksia, hyvä vai huono juttu? kaikennäköisiä kuvia vaan kertyy niin mahottomasti tonne puhelimen muistiin.. no, kyllähän mä sillä puhelimella kuvailen nykyään enemmän ku kameralla. katotaan jos tää tilanne muuttuis kun mulla on kohta (no ok, vähä yli kuukauden....) päästä synttärit, että jos vaikkapa toivoisin uutta kameraa.. ;-D niin ja hei, flunssa on selätetty!! ei se onneks kestänyt tällä kertaa kauempaa (pitää varmaan koputtaa puuta..). ihanaa viikonloppua♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!