© Layout by Julia E.

1.3.2014

kuulumisia pitkästä aikaa

moikka! vitsit mä en tajua taaskaan, et miten aika oikeesti menee noin nopeesti. nythän ollaan jo hyvällä mallilla menossa kevättä kohti!! ihana aurinkokin on paistanut useesti tällä viikolla ja jotenkin se aina vaan piristää niin huimasti. mä rakastan kevättä♥ ja kohta saiskin jo (toivottavasti) alkaa käyttämään nahkatakkia, jeejee! mä en tykkää yhtään pitää esim. just toppatakkia vaikkapa kaupungissa/kaupoissa kierrellessä, tulee aina vaan kauheen kuuma ja ahistava olo:-D viihdyn nahkatakissa paaaljon paremmin. ja sen kans on paljon helpompi yhdistellä vaatteita, hehe. muutenkin mulla on hirveesti inspistä kevätpukeutumiseen, en jaksais odottaa että ilmat on jo sopivan lämpimiä. argh!:-D tänään käytiin sanen kanssa kiertelemässä kirppiksillä, ja samalla tuli napattua muutamat asukuvat..

 photo DSC_0015-horz_zpse9d916f0.jpg

mä ihan onnessaan kattelin noita kuvia kamerasta ku oltiin otettu ne, aattelin että vihdoin tuli ees pari hyvääkin kuvaa.. joopajoo. koneella noita kuvia selaillessa alkoi vaan ärsyttään.. no, ehkäpä mä palailen ens kerralla parempien asukuvien kera! nyt mennään tekemään hamppareita ja kattomaan breaking badia, kivaa lauantaita♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!