© Layout by Julia E.

5.3.2014

uusi suosikki

 photo DSC_0014_zpsa27e6cf5.jpg  photo DSC_0024_zpsf1585ad3.jpg

heti ensiks voisin sanoa, et mä oon löytänyt uuden herkun; avokadon! noh, muutama päivä takaperin äiti suostutteli mua maistamaan sitä, eikä mun ensireaktio ollut mitenkään positiivinen.. mutta nyt innostuin ostamaan avokadoa kotia asti, ja esimerkiks tänään tein lounaaksi salaatin johon lisäsin sitä. oli kyllä niin hyvää! vaikka eihän se oikeestaan maistu miltään, mut sopi ainaski tonne salaattiin, nam. tai no, oikeestaan ainut syy miksi sitä syön on se, että sehän on tosi terveellistä. täällä blogin puolella ei yleensä vilise mitään ruokajuttuja, joten oon vähän yllättynyt että sain avokadosta väsättyä tämmösen tekstin, haha! btw olis kiva kokeilla joku päivä tehdä avokadopastaa. 

 photo DSC_0009_zpse530ab31.jpg

mutta mutta.., tää päivä on mennyt nopeesti siivouksen parissa (yllärii..), mut onko mitään parempaa kuin puhdas koti? tää on nyt vähän tämmönen kotipäivä, mut huomenna on toivottavasti jotain mielenkiintosempaa tekemistä, heh. ainaki tänään illalla on pakko päästä kunnon juoksulenkille, hajoo muuten pää kun on ollu koko päivän vaan sisällä. mutjoo, mäpäs alan nyt päivittelemään puhelimen soittolistaa illaks varten. onko teillä jotain hyviä treenibiisejä joita voisitte suositella?:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!