© Layout by Julia E.

21.2.2014

hyvä fiilis

 photo IMG_62221_zps55a27806.jpg
albiino-selfie.. // hahah, niin totta !!

 photo IMG_62231_zpsbb9342c5.jpg
jätskillä. mä en tajua ihmisiä jotka ei pysty talvella syömään jätskiä, mulle se ei tuota ongelmia, haha! // salin jälkeen...

 photo IMG_62241_zpsd040fbdb.jpg
sovituskoppi-selfie, uutta takkia sovittelemassa:-) // saatiin äitillä ällömakeet ystävänpäiväleivokset.

 photo IMG_62251_zps8cd28fbd.jpg
hahaha, just naurettiin tanjan kans tälle kuvalle, toi on niin totta:-D pätee siis muhun. en tajua mikä älynväläys se tequilan juonti aina on.. baaaaaaad idea! // ihanin paana vei mut toissapäivänä rossoon syömään, yummy! thanks babe♥


moikka! oon tajunnut nyt tässä parin viime päivän aikana, et turha niitä asioita on jäädä murehtimaan ja miettimään. tärkeintä on että pystyy antamaan anteeksi ja antaa asioiden olla. mun on koko ajan nyt helpompi olla ja varsinkin tänä aamuna kun heräsin nii oli yllättävän hyvä fiilis:-) onneks mulla on niin ihania ihmisiä ympärillä jotka kuuntelee ja ymmärtää♥ mä en aio jäädä murehtimaan, kaikenlaista sattuu ja pitää vaan oppia antamaan anteeksi. kivaa viikonloppua teille, mä ainakin aioin nauttia parhaani mukaan:-)♥

pssst. ootteko kuunnellu jo brädin uuden biisin? jos ette, niin kannattais!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!