© Layout by Julia E.

15.2.2014

päivän asua

moi! mulla oli eilen tosi onnistunut ystävänpäivä. aamulla kävin salilla (lähti muuten päivä hyvin käyntiin!) ja päivemmällä mentiin mun äitin luo syömään ystävänpäiväleivokset ja siellä tuli sit jonku aikaa istuttua ja juteltua. sen jälkeen mentiin sanen kanssa kaupunkiin kiertelemään ja se ihanuus osti mulle nahkatakin! haha, ei ehkä ihan mikään 'perinteinen' ystävänpäivälahja, mutta kun mä ihastuin siihen takkiin ja olisin voinu sen ite ostaa koska se oli alennuksessa, mut toi ihanuus halus välttämättä ostaa sen mulle♥ taas yks takki lisää.. :-D sieltä sit mentiin pettämättömään kaavya kitcheniin syömään ja ah, mä en ikinä kyllästy siihen paikkaan! ihan parasta. mentiin vielä aika hyvään aikaanki sinne, ku heti meidän jälkeen alkoi tulemaan hirveesti porukkaa ja osa ei mahtunu ees istumaan. mut mulla oli kyllä kaikinpuolin kiva päivä.. :-)

 photo DSC_0006_zps5bb75715.jpg  photo DSC_0003_zps8ea1bae8.jpg  photo DSC_0032-horz_zps14384411.jpg  photo DSC_0005_zpsb56616b5.jpg  photo DSC_0010_zpsc13299d1.jpg

oli muuten nappiostos toi valkoinen neule, ihanan lämmin ja simppeli. ja oli kiva saada pitkästä aikaa asukuviakin tänne blogin puolelle, niitä kun ei oo nyt hirveesti näkynyt. btw mä tykkään ite ihan hulluna tosta asusta, vaikka se onkin aika yksinkertainen. tuo koru on muuten kans uusi, löysin sen pari päivää sit cubuksesta sopivasti alennettuun hintaan:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!