© Layout by Julia E.

13.2.2014

muutama uutuus+wanhojen muistelua

niinku viime postauksessa kerroinkin jo, käytiin toissapäivänä mummin kanssa shoppailemassa ja mukaan lähti muutama kiva vaate; ihanan värinen kauluspaita, neule, perus toppi ja mun oma lemppari, yks ihana mekko/tunika.

 photo DSC_0007_zpsbec14fa0.jpg  photo DSC_0009_zps3bc63d46.jpg  photo DSC_0013_zps3ff76751.jpg

musta tuntuu, etten oikeen löydä enää mitää mieluisia vaatteita kaupoista mut netistä kylläkin.. argh. harmi ku mulla ei oo rajatonta budjettia.. haha. ja ärsyttää muuten suunnattomasti se etten saanu noista vaatteista oikeen mitään kunnollisia kuvia, tommosia homssuisia vaan.. noo, kylläpä te niitä tuutte, varmaanki kyllästymiseen asti, näkemään mun päällä.. :-D 

vitsit muuten tänää on ollu haikee fiilis! mua surettaa ku omat penkkarit ja omat wanhat on jo ohi.. olis niiin ihanaa saada vielä tanssia wanhat!!:-( toivottavasti ne joilla tänää oli penkkarit, ootte muistanu nauttia. ja voin vaan kuvitella kuinka hermona jotkut oottaa huomisia wanhoja.. mut ihan turhaa niistä stressaa, muistaa vaan nauttia koko prinsessa-päivästä:-) ääää, saisinpa pukea mun oman wanhojentanssi mekon vielä kerran päälle♥

 photo anigif2-10.gif
 photo anigif-24.gif

//jos alkoi kiinnostaa kurkata mun wanhojen päivään, niin tässäpä olis .. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!