© Layout by Julia E.

11.2.2014

mökkeilyä

aattelin ihan innoissaan tulla postailemaan teille meidän viikonlopun mökkireissusta, mut eihän tästä tunnu tulevan yhtääään mitään! kamera eikä kuvaaminen kiinnostanu mua näköjään yhtään ton koko viikonlopun aikana, niin heikolta toi kuvasaldo näyttää, buubuubuuu! ja ne kuvat mitä tuli otettua, joista btw suurin osa on tärähtäneitä, mites muutenkaan, on ihan hirveitä:-D noo, ehkä tää maailma ei tähän kaadu jos mulla ei oo yhestä mökkireissusta tarpeeksi hyviä/monipuolisia kuvia:-)

 photo DSC_0001_zpsc07f144c.jpg  photo DSC_0009_zpsc06b2c33.jpg  photo DSC_0020_zps13688659.jpg
 photo DSC_0014_zpsb5554311.jpg
 photo DSC_0032_zps7b96b6ca.jpg

kokonaisuudessaan oli kiva viikonloppu, saunottiin, herkuteltiin, pelattiin ja paljuiltiin (haha voiko noin sanoo) vaan koko viikonloppu. jotenki oon ton jälkeen ollu ihan koomassa tän alkuviikon, maanantai meni kotosalla ollessa mut sit tänään oon ollut vähän tehokkaampi. kävin aamulla salilla, päivällä mummin kans kaupungissa vähän shoppailemassa (voisin vaikka näyttää joku päivä tässä niitä ostoksia..) ja kohta aateltiin alkaa tekemään sämpylöitä. mua kyllä väsyttää ihan törkeesti, heräsin nimittäin tänään jo puoli seittemältä salille.. aina aamusin tympii herätä ja maksaisin miljoonan jos saisin jäädä nukkumaan, mutta sit ku vaan herää ja lähtee salille niin olo on sen jälkeen kyllä niiiin freesi!:-) nojoo, nyt alkaa kyllä silmät jäädä seisoon tähän tekstiin ja päätäki vihloo.. ihanaa. kivaa tiistai-iltaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!