© Layout by Julia E.

19.12.2013

kirpparilöytöjä vol 2454870

 photo DSC_0015_zpsb5d8b095.jpg  photo anigif_zps50a56438.gif  photo DSC_0029_zpsddbd1a31.jpg  photo DSC_0013_zpsb2818c0f.jpg

kävin pari päivää sit kirppiksellä pyörähtään, mun tarkotuksena oli tosiaanki nyt vaan kierrellä eikä ostaa mitään, mutta mutta.. niinku näkyy niin housut ja kengäthän sieltä löytyi. noita ei vaan voinu jättää sinne! housut on käyttämättömät, seppälästä alkuperäisin ja kengät asokselta (näytti ettei niitäkään oo paljoa kyllä käytetty..). mulla kylläkin on tollaset kiiltäväpintaiset mustat housut, mut niissä on niittejä takataskussa ja onhan ne vähän isotkin, joten oli aivan pakko saada toiset:-D tykästyin noiden housujen lahkeitten vetskareihin! onneks en muuta löytänyt, noikin oli mun mielestä kirpparitavaraks vähän liian hintavia. mä muuten menin lupailemaan sanelle, etten osta enää vaatteita/kenkiä/koruja ennenku tammikuun lopulla vasta seuraavan kerran. saa nähä. pakko kyllä myöntää, että tilasin eilen uudeks vuodeks yhden kivan mekon.... mulla kyllä on uudeks vuodeks jo ihana paljettimekko, mut kyllähän valinnanvaraa pitää olla..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!