© Layout by Julia E.

23.12.2013

jouluintoilua

heippa! enpä oikeen tiedä miten tänkin postauksen alottais.. miten se tuntuukin aina vaan yhtä vaikeelta?:-D hmh. 
vitsit en voi uskoa että huomenna on jo joulu! miten tää joulukuu onkin mennyt niin nopeeta?! hullua.

 photo DSC_0001-horz_zps4ef6c2d4.jpg photo DSC_0016_zps6fa924e4.jpg

tehtiin eilen joulusiivous ja nyt voi kyllä hyvillä mielin alottaa joulun. ihanaa ku on niin siistiä♥ vielä pitäis tehdä viimehetken silaukset ennen huomista, eli kynsien lakkailua ja parin paidan silitystä. mä oon ollut pari päivää ihanku joku pikkulapsi, niin malttamaton mun lahjojen suhteen, haha:-D tekis mieli avata nyt jo kaikki, mut kai mä vielä jaksan huomiseen asti odottaa.. tässä kirjotellessa otin varaslähdön herkutteluun ja syön vähän suklaata sekä kuuntelen joululauluja:-)

   photo DSC_0018_zps8e9ce620.jpg photo DSC_0022_zps8bba6d0d.jpg  photo DSC_0025_zps0d8d18e3.jpg

jotenki vaan ei kuitenkaan tunnu niin jouluiselta kuin yleensä, ehkä ton ihme sään takia.. vaikka tänään on kyllä satanu vähän lunta (wohoo), toivottavasti se pysyis vielä huomisen. kuinkahan monesti mä tässäkin tekstissä mainitsin sanan joulu?:-D ehkä liian monesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!