© Layout by Julia E.

17.12.2013

hyvää seuraa+joululahjoja

moi! vietettiin tosiaan tytyjen iltaa sillon perjantaina ja jaettiin joululahjoja. me oltiin paanan kanssa ostettu tanjalle yhteinen lahja ja saatiin sit samalla tanjalta lahjat. mä sain ylihyvän käsirasvan ja käsienkuorintavoiteen (onkohan tuo ees yhdyssana..), lasiviilan sekä kynsilakan. kaikki noi tuli kyllä tarpeeseen, varsinkin noi käsijutut. heti kun ulkona alkaa olemaan semmonen miinus asteita hipova lukema, niin mun kädet kuivuu semmosiks kivoiks korpuiksi. noi tanjan antamat rasvat siis on enemmän ku tarpeellisia..!

 photo DSC_0003_zpsd93fd21d.jpg  photo DSC_0007_zpsfcd34a7c.jpg  photo DSC_0004_zpsb4e87f8e.jpg

mulla oli muuten lauantaina päällä toi uusi kauluspaita ja voi että ku tykkään siitä, ihan paras!:-) asukuvat ei kylläkään 
onnistunut mut olis tässä pari mistä näkee ees vähän.

   photo DSC_0030-horz_zps2801762f.jpg photo DSC_0054_zps39d6fc43.jpg

eilen sit jaettiin paanan kans kahenkesken meidän väliset joululahjat. awww mä en kestä mitä kaikkee sain! paana tuntee 
mut kyllä niiiin hyvin ja lahjat osuu aina ihan nappiin.. ihana♥

   photo DSC_0084_zps1cefc815.jpg

sain samanlaisen neuleen ku mulla on se yks valkoinen, mut mustana nyt, ihon kuorintavoiteen, suihkugeelin, alkkareita, 
glitterisen eyelinerin (!!!!!!), essien kynsilakan sekä hello kitty hajukuusen, oikeesti kuin söpö!

 photo DSC_0065_zps6b56e1f7.jpg  photo DSC_0077_zps06a5f903.jpg  photo DSC_0067_zps2da1fa35.jpg

oon enemmänku tyytyväinen, haha:-D ja voi vitsit, enää viikko jouluun!♥ miten jaksan oottaa. harmi vaa ku ulkona ei oo lunta, 
ei tunnu yhtään jouluiselta.. :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!