© Layout by Julia E.

17.8.2013

päivä parhaimmassa seurassa

 photo DSC_0002-horz_zps48c4ee69.jpg  photo DSC_0006_zpsb409e35d.jpg  photo DSC_0005_zps4e3ec1a9.jpg  photo anigif_zpsa9fa33e0.gif

eli mäpäs viettelin eilistä päivää parhaimmassa seurassa, eli paanan kanssa♥ me oltiin suunniteltu menevämme jo torstaina shoppailemaan, mut siirrettiinkin se perjantaille ja parempi vaan !!:-) eilen oli ihana ilma (toisinku nyt, sataa ja on kylmä..) ja oikeesti niin kiva päivä. me pyörittiin kaupungissa ainakin päälle kolme tuntia, käytiin syömässä+siidereillä ja voi vitsit mitä löytöjä mä mun vaatekaappiin teinkään..! onneks olin jo valmiiks suunnitellu että mitä mun hankintalistalla on syksyksi, ja aika hyvin osuikin nappiin kaikki ostokset eikä mitään turhaa tullut matkaan. kauhee selitys jostain shoppailureissusta, mut olin vaan niin ilonen ku pääsin ostoksille ku tuntui etten oo miljoonaan vuoteen oikeen ostellutkaan mitään (yep sure..) ja eilen oli materialismionnellisuus huipussaan♥

   photo DSC_0023_zpsaaa87471.jpg

kaksi ihanan isoa huivia/kummatki h&m
harmaa neule+rintsikat/lindex
beiget housut+tekokynnet/seppälä
jännä harmaa-musta paita/cubus

 photo DSC_0019_zps6ea9971c.jpg  photo DSC_0018_zps2c7c54d0.jpg  photo DSC_0022-horz_zps0f97f000.jpg  photo DSC_0027_zps2c5179e4.jpg  photo DSC_0037_zps73f48851.jpg 

ja ummmhh miten niin oli tarpeen ostaa uudet converset..?:-D onhan noi vanhat jo vähä elämää nähneet..

 photo DSC_0040_zpsd19f6e79.jpg

mulla on nyt päällä toi harmaa neule ja oijjoi; tää on kyllä nappivalinta syksyksi ja kylmiksi päiviksi.. iiiihana♥ mut eiköhän tää höpötys noista ostoksista saa jo riittää.. :-D mun eilinen ilta menikin sit kalajoella tytyjen kanssa, muutama juoden. joo varmasti joinki ne muutamat tästä olosta päätellen.. :| olo on niinku rekan alle jääneellä. hyhhyh. tää päivä menee kyllä ihan vaan rauhassa jotain kivaa tehden ton yhden pupusen kanssa. toivottavasti teilläkin on kiva viikonloppu♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!