© Layout by Julia E.

13.8.2013

lazy morning

 photo DSC_0046_zps4e5a0d92.jpg  photo DSC_0048_zps384ff06f.jpg  photo DSC_0050_zpsc9299093.jpg  photo DSC_0051_zps35bc1063.jpg  photo DSC_0060_zps97d5e8ea.jpg  photo DSC_0054_zps26884b1a.jpg  photo DSC_0058_zps3f12b23d.jpg

tämä aamu on mennyt mun puolesta jokseenkin hitaanpuoleisissa merkeissä, en oo esim saanut vieläkään aikaiseksi edes meikattua tai puettua päälle.. oon ihan rauhassa syönyt aamupalan, dataillu, selaillu h&mn uutta kuvastoa ja näpsinyt kuvia. vitsit eikä tänää oo ees vapaapäivää niin mä täällä virittäydyn ihan vapaapäivän tunnelmiin.. hah:-D tänään mulla on vielä iltavuoro ja huomenna vasta se vapis.. mut ei saa valittaa, kyllähän mä jaksan odottaa. huomenna olis suunnitelmissa käydä äitin kanssa mummulla ja sitten ehkä vaan siivoilen kotona. torstaina mennään paanan kans shoppailemaan, wohoo. toivon että löydän ihania syysvaatteita..♥ en malta enää oottaa syksyä ja mulle on nyt ihan sama vaikka kesä oliski jo ohi ku tuntuu muutenkin ettei sitä oo oikeestaan ees ollut:| mutta nyt mä voisin oikeestaan mennä pukemaan ja meikkailemaan, aattelin yllättää ton yhden murusen ku se tulee kotiin.. ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!