© Layout by Julia E.

21.8.2013

sä oot kerran jo hiljaa elänyt niin kuin pyydetään, ja tosi hienosti jaksoit sitäkin roolia esittää, mut älä unohda että nyt lopultakin on sun vuoro taas

 photo DSC_0068_zpscc100884.jpg  photo DSC_0017_zpsae76d5c9.jpg  photo DSC_0004_zps6f615241.jpg  photo DSC_0047_zpsd4cd8843.jpg  photo DSC_0037_zps22d3a3dc.jpg  photo DSC_0011_zps77c462b3.jpg  photo DSC_0007_zps62a7d583.jpg

eilen käytiin sanen kans äitillä, kun piti siivota auto.. buu sanon minä, joten mä kuluttelin aikaa pihalla kuvaillen. en oikeen jaksanut panostaa noiden kukkakuvien muokkaukseen, olkoon nyt noin. yritin myös saada kuvaa ehkä jostain maailman isoimmasta hämiksestä minkä oon ikinä nähny..? siis ihan sairaan yököttävä !! mikä siinä onki että kaikki ötökät on niin ällöttäviä. haha tuli mieleen ku käveltiin tässä jokunen päivä sit sanen kans cittarissa ja mentiin sen liikkeen ohi missä voi antaa joidenki ihme kalojen syödä jalkoja (kokkolalaiset you know), ja sanoin sit että olis kiva päästä kokeileen tota niin sanen vastaus oli vaan et 'jaa miten sää uskaltaisit mennä ku pelkäät muutenki kaikkia ötököitä ja kaloja ym ?!' totta.. :-D en ehkä kyllä uskaltaiskaan. kävin eilen muuten myöskin seppälässä pyörähtämässä ja oivoi mitkä sieltä taas mukaan lähti..!! en jaksanut nyt alkaa kuvailemaan niitä, mut eiköhän ne vielä täälläkin vilahda;-D kauhee höpöhöpö postaus, eikä oikeen mitään järkeä tässäkään. btw noi asukuvat on ihan kauheita, aurinko paistoi äitin pihalle melkeen joka suunnasta joten oli tosi haastavaa saada hyviä kuvia.. nooo, ainakin noissa näkyy mun tämänhetkiset lempparihousut, haluaisin pitää noita koko ajan päällä ? noi on rakkautta♥ ja voisin melkeen luvata alkaa parantamaan noita asukuvia.. ja oon myös viimepäivinä yrittänyt tosin huonolla menestyksellä muokata tän blogin ulkoasua, mm. banneria. jotenkin toi tökkii mua vieläkin enkä oo tyytyväinen tohon fonttiin ? ähh inhottavaa olla muutenki tämmöne perfektionisti jolle ei mikään kelpaa:-D hohhoijjaa ! ja nyt mä voisin mennä pikkuhiljaa pukemaan päälle ja alkaa vähän siivoilemaan täällä.. jesjes. ja hei ps. mä tiedän että teitä lukijoita on siellä näytön toisella puolella oikeen kivasti, ja toivoisinki vähän enemmän teiltä kommentteja tänne piristämään mua:-)♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!