© Layout by Julia E.

27.8.2013

new autumn boots

 photo DSC_0027_zpsb91f46ae.jpg  photo DSC_0030_zps37908b90.jpg  photo DSC_0042_zps2ff05e39.jpg

harmi ku täällä ei saa sellasia hymiöitä millä on sydämet silmillä niinku puhelimella emojit.. nimittäin tähän olis tullu rivi niitä. niiiin rakkautta on noi kenkulit♥ noihan löyty seppälästä, oli vissiin justiin tullu sinne ja heti nappasin noi ja kyllä kannatti, nimim. pelkät valkoiset converset ei oo ehkä parhain valinta syksyks.. mutta asiasta toiseen, tänään mulla on vapis ja muutenki hyvä fiilis !! mä en malta odottaa viikonloppua ja venetsialaisia, ja mulla on tällä viikolla vain kahtena päivänä töitä, kyllä kelpaa välillä näinki:-)

   photo DSC_0026_zps93574476.jpg photo DSC_0006_zps0b453f89.jpg

tuntuu ettei mulla oo pitkään aikaan oikeen ollu tollasia pärstäkuvia täällä blogin puolella (???) tai sit oon vaan niin tottunut niihin etten enää ees huomaa.. oon muuten miettinyt että pitäiskö vähän suurentaa noita kuvia ?? musta tuntuu että ne on vähän liian pieniä mun makuun..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!