© Layout by Julia E.

31.8.2013

angstangstangst

 photo IMG_44511_zpsd7cd0019.jpg
1/grumpy cat 2/kuvastaa aika hyvin mun tän viikon tunnetta.....

tiiättekö sen tunteen, ku suunnitelmat kusee ? noh, mulle tää on jo niin tuttu juttu. ja sen tunteen, ku koko viikko tuntuu menneen kauheen nopeeta ja on koko sen viikon ollut pahalla tuulella ? tääkin on tuttu juttu tältä viikolta. oikeesti en ymmärrä mikä mulla on ollut. toivottavasti vaan jotain ohimenevää pahanolon tunnetta joka ei vaivaa mua enää ens viikolla. jotenki koko ajan kauhea stressi ja suoraan sanottuna vitutuksen tunne. ja kaikenlisäksi varmaan jotku maailman huonoimmat venetsialaiset tulossa..? en tiiä mutta toivon vaa että tää viikonloppu olis äkkiä ohi. ja yks kysymys; miks niitä lupauksia on niin hemmetin vaikea pitää ? miks jotkut on niin itsekkäitä ? miks ei voi aatella muitaki ? miks toista ei voi arvostaa ? miks jotkut ihmiset on niin manipuloivia ? milloin tajutaan, että jonkun voi menettää huonolla käytöksellä ? mulla on ollu ihan älyttömän huono viikko takanapäin ja tuskinpa tätä enää mikään parantaa. mutta koittakaa te muruset nauttia♥, mä lähden muutaman tunnin päästä töihin päin ja sen jälkeen vietteleen tod. näk. huonoimpia venetsialaisia, jeejee. ja anteeksi tämmönen postaus, mutta välillä vaan ottaa niiiiin päästä ja oli aivan pakko päästä kirjoittamaan ja angstaamaan:-D haha..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!