© Layout by Julia E.

25.8.2013

eilistä asua+höpöttelyä

 photo DSC_0033_zpsf80c3675.jpg  photo DSC_0028_zpscef8736f.jpg  photo DSC_0050_zpsf9166df6.jpg  photo DSC_0048_zpsd3d04393.jpg  photo DSC_0073-horz_zps19c6a5da.jpg  photo DSC_0058_zps7512a339.jpg

tossapa olisi vähän eilisen päivän asua. ja voi vitsi, tajusin just ku olin saanu ladattua kuvat koneelle, että mähän en tosiaan oo vieläkään muistanut esitellä mun alku viikosta ostamia juttuja.. no se toinen niistä on toi harmaa t-paita joka lähti seppälästä mukaan ja on kyllä outoo että mä olen alkanut pitämään harmaasta väristä.. :-D ennen suurinpiirtein vihasin sitä. mut kivaa vaihteluahan toi on, eikä oo aina vaan se perus valkoinen t-paita päällä. ja se toinen juttu on yhdet kengät (♥♥♥) jotka on kyllä pakko tuoda tännekkin näytille, ehkäpä jo huomenna:-)! mutta nytten mä voisin lähteä kuluttamaan eilisiä syömiäni kaloreita tonne lenkille ja ilta meneekin sit sanen kainalossa fast and furious 4sta kattoen. meillä on ollut kauhee maratooni oikeen noissa fast and furiousseissa ku lainasin isiltä semmosen boksin missä on melkeen kaikki ne. ja voi hitto että oonki tykännyt niistä:-D ihan parhautta !! ei niitä turhaa kehuta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!