© Layout by Julia E.

21.1.2013

viikonloppua part. 34562246780

mun oli tarkotus tulla lauantaina/sunnuntaina postaileen, mut se sit vaan jotenki jäi (seliseli). olin aika laiskalla päällä, enkä edes jaksanut avata koko konetta. mutta ehkä ihan hyvä vaan, sainpahan löhöillä rauhassa.. :-D mun viikonloppu meni oikeen kivasti, perjantaina olin sanen kans ja katottiin ylihyvä leffa; TED !!! ihan paras:-D mä haluan kyllä sellasen nallen itelle. lauantaina käytiin kattoon, että mikä golffiin oli tullu ja ennen ku isi tuli hakemaan meitä, niin (ihana)sane joutui HALUS (:-D) ottaa "muutaman" kuvan..

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

sitte isi jo tuliki ja sillä välin ku ne katto, että mikä autossa on, niin mulle tuli ehkä hieman tylsää ja innostuin räpsiin kuvia.. 
haha

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

lauantai-iltana katoin putouksen ja sitten lähdettiinki jo paanalle alottelemaan, koska lähdettiin porukalla viihteelle.. heheee hups. musta tuntuu, että tää teksti jotenki vähän aika pahasti tökkii, joten eiköhän tää ollu tässä ja mä meen kyllä nyt syömään jotain. moimoi !!! ps. miks viikonloppu menee aina niin nopeesti..? ikuinen mysteeri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!