© Layout by Julia E.

22.1.2013

asu+pari uutta juttua.. part. 24688912

olin tänään taas vaihteeks melkein kokonaan mustissa.. en tajua, vihasin suurinpiirtein ennen mustaa ja nyt se on mun 
kaveri, hah.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

mulla oli tänään vaan yks tunti koulua, ja seki oli yo-info.. ei hemmetti että mä kiroon itteni maan rakoon ku menin valitseen ton lukion. räjähtää päässä kohta joku suoni ku ottaa niin aivoon. ette uskokkaan kuin paljon mä ootan valmistumista..!! enkä kyllä oikeen tiiä, että pitäiskö lähtee jatko-opiskelemaan vaiko ei. saa nyt nähdä, ainakin nyt tuntuu etten todellakaan oo lähdössä:-D

  Photobucket

eilen sattui muuten pieni moka.. mä ja paanahan oltiin tosiaan sovittu, että ei osteta mitään uusia vaatteita vastaku huhtikuussa. 
nooooo, voitte varmaanki jo arvata, että miten kävi kun käytiin paanan kans kirppiksellä..

Photobucket Photobucket

hups !!! no mut puolustaudun sillä, että noi kummatkin oli kuitenkin h&m:n hyväkuntoisia vaatteita, yhteensä vaan 7e ja ne tartti uuden kodin♥ kattokaa nyt tota lyhyempää toppikorsettimikälie -systeemiä.. ahh. vaikkaki aattelin kyllä leikata siitä noi olkaimet pois.. mut onhan noi ihania !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!