© Layout by Julia E.

18.1.2013

wohoo..

..kauan odotettu perjantai on vihdoin täällä♥ vaikka mun mielestä tää viikko on mennyt ihan törkynopsaa, mut hyvä vaan:-) olin tänää aamulla äikän tunnilla, sen jälkeen mentiin paanan kans sen kämpille, syötii ja juteltiin. sitte enkun tunnille ja sen jälkee pyörittiin vähän missä sattuu ja tulin kotiin. nyt mun pitäis jaksaa lakata kynnet, harmi vaan ku ei oo yhtään ideoita !! jaksoin jopa tänään kantaa järkkäriä mukana, joten tässäpä olis tältä päivältä "muutama" kuva

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

mulla ei oikeestaan oo viikonlopuks mitään kummempia suunnitelmia, kaippa otan vaan rennosti sanen kainalossa♥, ja koitan parantaa tätä pitkään jatkunutta flunssaa.. ainut vaan, että mennään ehkä huomenna kattoon teksasin moottorisahamurhaaja 3Dnä leffateatteriin, kivaa !! paitsi että sen jälkeen ei saa kyllä varmaan viikkoon nukuttua.. mikshän mä aina kidutan itteeni kattomalla kauhuleffoja..?:-D haha. mut nyt alan lakkaileen kynsiä, mooimoi♥

2 kommenttia:

  1. voi luoja.... miksi tuo pääs tonne if u know what i mean? :o :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!