© Layout by Julia E.

19.12.2011

smile, though your heart is aching, smile, even though it's breaking, what's the use of crying

mua ei saa oikeesti enää päästää viihteelle ! ei muuta kerrottavaa lauantaista. tuo on hyvin tiivistettynä sekä tärkein asia on kiteytettynä. mutta asiasta kolmanteen, mun vanhojentanssimekko tuli tänään postiin ja hain sen jo kotiinkin ! wohooooo. mut emmä vielä sitä halua näyttää;-D sen näkee sit myöhemmin ! hähää
DSC_0033
DSC_0036 DSC_0032
DSC_0038
eipä mulla oikeen muuta mielenkiintosta nyt ollut, ja mun pitäis muutenkin mennä syventymään biologian ihmeelliseen maailmaan. mua kiinnostaa kyllä todella paljon se, miten proteiinit rakentuu. tai jotain sinnepäin. kylläkyllä
onkohan ok, jos piirrän paperille ison kysymysmerkin ja hymyilen nätisti ?


peeäs. jee, mulla alkaa huomenna joululoma ! whipii. mut niin joo, mites ne joululahjat ? tosiaan, oon ostanut vaan yhdelle ihmiselle lahjan.. mites ne muut ? hyvä fanny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!