© Layout by Julia E.

16.12.2011

mä kuiskaten korvaasi käsken, älä vielä luovuta kesken, mä sydämesi lyöntejä lasken, älä vielä luovuta kesken

sain viime perjantaina mun ihanalta kummitädiltä aikasen joululahjan, enkä tietenkään malttanut oottaa jouluaattoon (hehe), joten avasin sen heti ja tadaaaaaa:
Photobucket
jee, olinki just toivonut noita:-) noi on niin täydelliset ! mä muutenkin rakastan iittalan astioita (haha, vinkvink jos ruudun sillä puolen sattuu olemaan joku ihanuus, joka haluais tehdä mut onnelliseks;-D) !! 


tänään on ollut kiva päivä. vaikka olikin kolme sanakoetta ja kolmeen asti koulua, niin silti. oon mm. käynyt äitillä moikkaamas matiasta (♥), ja sit oon ollut paanan, tanjan, marin ja jemmun kanssa kahvilla (iuuu espressoo..).
  DSC_0019 DSC_0029 DSC_0027 DSC_0017
DSC_0033
DSC_0028 DSC_0014
mut nyyyyt mä joudun lopettelemaan, koska lähetään tanjan ja paanan kanssa viemään ossi kalajoelle, 
heihei ja hyvää viikonloppua muruset !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!