© Layout by Julia E.

21.12.2011

unohdin et teot puhuu kovempaa ku sanat, sä näet jäljet ja päättelet loput, ethän sä kuule mun ajatuksia

nyt voin hyvillä mielin alkaa odottelemaan joulua. mä sain tänään kaikki lahjat hankittua ! wohooo. heihei stressi. tervetuloa joulumieli. olin pirteenä jo kahentoista aikaan kaupungissa ja ajattelin, että koska oon noin aikasin (mulle toi on aikasin), liikenteessä, niin ei oo varmaan paljoo porukkaa eikä tartte jonotella kuolemaan asti. nooo, mun villit veikkaukset osu hiukan väärään.. mähän en suinkaan ollu ainut joka ajatteli tolla tavalla.. porukkaa oli ihan hemmetisti ! mut oli kyllä kiva huomata, etten ollu ainut lusmu, joka jätti lahjojen hankinnan näin myöhälle ;-) 

lahjojen ostelun jälkeen tulinkin sit paketoimaan niitä ja, no.. Photobucket
voin vain todeta, että oon maailman huonoin paketoija. oikeesti. hävettää oikeen antaa noi lahjat kaikille.. hävettää myöskin huomata lahjojen saajien myötähäpeiset ilmeet. no mut ei kaikessa voi olla hyvä, right ?! sitten meninki käymään äitillä ja vein jo osan lahjoista sinne kuusen alle;-D oon siis joulun sielä, ei ollu ihan suunnitelmissa angstata yksin kämpillä.. jee, onneks oon niin toivottu vieras ! tai no emmä vieras oo, mut you know.. haha 

sen jälkeen mentiin paanan kanssa kauppaan ostaan herkkuja ja tultiin tänne mun luo (saatiin mun joulukuusikin koristeltua !!), koska päätettiin antaa nyt jo toisille lahjat, ku paana tosiaan lähtee huomenna pois:-( nyyhnyyh, miten pärjään ?! kuolen ehkä ikävään.. no toivottavasti en. DSC_0083
sain paanalta oikeen osuvan lahjan..
DSC_0089
hehe;-D sit sain myös;
DSC_0091
(siiiis ton sydänkäsikorun.. ja hyi ku mun käsi näyttää rumalta:-D) ja vielä punasen kynsilakan. eli tosi mieluisat lahjat oli, 
kiitos vielä suuresti papu♥ 

tässä olis vielä pari kuvaa tältä päivältä DSC_0074
hymy pyllyssä...... 
DSC_0056 DSC_0082 DSC_0073
mut nyyyt mä joudun jo lopettelemaan ja lähtee tallustelemaan paanalle päin, heihei murut♥

2 kommenttia:

  1. miksi pää aina alhaalla? :D

    VastaaPoista
  2. haha, emmä tiedä oikeen:-D vissiin joku refleksi laittaa se tollai !

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!