© Layout by Julia E.

22.11.2011

now I can breathe again, baby, now I can breathe again

DSC_0016

haha, mä pahoittelen jo heti tähän alkuun näiden kuvien kamaluutta, mutta uskokaa pois, nää kaks hurmaavaa otosta oli parhaimpia mitä
lauantaina saatiin otettua.. ;-D että semmosta ! ja nyt mulla ei oo ollut kameraa missään mukana, koska A) oon ollut eilen ja tänään paanalla tekemässä mestarimyyjä -tehtäviä (kyllä, jätän usein kaiken viimetippaan) ja heti sieltä tultuani oon mennyt lenkille (kesäkuntoon 2012 eiku häää) ja B)
en oo yksinkertasesti jaksanut näpsiä mitään, ku ei oo oikeen ollutkaan mitään mistä näpsiä . ja uskonpa ettei teitä kiinnosta ihan joka päivä nähdä pelkästään vaan mun pärstää täällä :-D monipuolista, johhooo.. ja C) tähän vois olla yhtä typerä selitys ku noihin kahteen edelliseenkin, mutta
oon pahoillani, en keksi mitään.. mutta tää tais jo mennä aiheen yli ? niin siis minkä aiheen ?

DSC_0007

mun päässä ei oo tänäänkään liikkunut oikeen mitään muutaku toiveita siitä, että olis jo viikonloppu ! tai no nyt kyllä voin myöntää miettiväni tota mun tvtä, joka jaksaa kummastuttaa mua lähes joka päivä . se on ihan sekasi ! jos joku osaa korjata mun tvn, niin ottaisin mielelläni apua vastaan, mua kun ei nyt vaan oo satuttu siunaamaan milläkään korjauskyvyillä.. että silleen . mut ei hätä kyllä oo kauhee ton suhteen, koska mun mielestä on ihan jees, kun kuva on rakeinen ja välillä koko tv pimenee ja sihisee ja suhisee . muttajoo, nyt tuli kyllä tuiki tärkeetä tietoo .

mutta tää koko postaus on kyllä aivan kauheen sekava noita kuvia sekä tekstiä myöten, joten mä taidan jättää tän suosiolla vaan tälläkertaa tähän
ja uppoutua vähäks aikaa internetin (facebookin) ihmeelliseen maailmaan, moooorjens♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!