© Layout by Julia E.

19.11.2011

täs mä oon ja mä oon mitä oon, enkä lupaa parempaa, täs on kaikki mitä saat

DSC_0036 DSC_0057 DSC_0038

moooorjens !
ai mitä mulle kuuluu ? no, tällä hetkellä erittäin hyvää :-) eilinen meni kotosalla ollessa ja aikasin nukkumaan menemisessä ja ai että ku onkaan virkee olo !:-) mut nyt tällähetkellä ollaan paanan kanssa tässä mun luona, aletaan kohta meikkailemaan+laittamaan hiuksia ja sitten suuntana olis joko westi, seurahuone tai komia ;-D saa nähdä.. mun villi veikkaus on kuitenkin se, että käydään noissa kaikissa ja toivottavasti tästä illasta olis tulossa ihan huikee ! mua on ainakin (taas kerran) jänskättänyt tänään siihen malliin, että oliski parempi tulla tapahtumarikas ilta !:-D no ei vaiskaan, mut saahan sitä aina toivoo, haha ! mutta nyyyyt mä meen kattelemaan ja mietiskelemään illan vaatetusta, joten moikkamoi♥


hauskaa lauantai-iltaa muruset !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!