© Layout by Julia E.

24.11.2011

I can see that look in your eyes, the one that shoots me each and every time

Photobucket Photobucket

noi kengät.. aaah♥, ei ehkä kaikkien makuun, mutta ite tykkään hirmusesti ja eikös se oo kaikkein tärkeintä ?;-D haha.. toi väri ja kaikki, oikeesti !
hmm mutjoo.. tänään oon ollut värjäämässä paanan hiuksia ja oi että ku tuliki hyvät, vaikka ite sanonki ;-D hehe . ja sitte kävin pitkällä lenkillä ja meinasin kuolla ku oli niin kylmä.. mikähän toi tuuliki tuolla on olevinaan ? hyvä ettei pää lähteny irti ku juoksi . mut jes, huomenna (vihdoin) mun odotus palkitaan ku on perjantai ! mulla on tosin suunnitelmat vielä vähän auki (paana, älä ees tuu ehdottaan mitään.. :-D) mut eiköhän sitä aina jotain kivaa tuu kummiski olemaan !

mut nyyyyt mä meen nukkumaan, kerranki aikasin ! öitä♥


peeäs. missä viipyy lumi ? okei, mä en jaksa enää tota pimeyttä ! eikä joulukaan tunnu joululta, buu . eli siis mulla olis pienenpieni pyyntö.. lunta tänne ja heti, kiiitooooos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!