© Layout by Julia E.

26.11.2011

if you wanna live your life, live it all the way and don't you waste it

eilen oli aika tylsä päivä.. koulun jälkeen vaan siivoilin ja kävin kaupassa . sitte illalla olin paanan ja tanjan kanssa, ja oltiin kaupungissa ja vähän
sielä sun täällä ajelemassa, se oliki ehkä mun päivän kohokohta ! haha .

DSC_0004 DSC_0008

tänään oon ollut tanjalla semmoset kaks tuntia, koska se laittoi mun kynnet uuteen uskoon, jee ! nyt kelpaa taas olla.. vielä kerran iso kiitos
tanjalle ♥ niin ja sitte sen jälkeen käväsin äitillä ja siitä sit paanalle :-) nyt ollaan paanan kans tässä mun luona, ja hehheh.. no ehkä mun ei tartte edes sanoa . no mut olin eilen kuskina, niin eikö se oo ihan hyvä välillä nollata ? oli rankkaa hei ! haha, no ei vaiskaan :-)

DSC_0018 DSC_0021 DSC_0017
bongatkaa uudet kengät in action !! +huono hiuspäivä.. niin ja ennen tätä kuvaa mun puhelin levis tohon portaille, tuli hitusen 'GO FANNY, GO FANNY' 
-fiilis..... 


mut nyt mä meen laulaan singstaria paanan kanssa, se tossa jo hoputtaaki.. wohoo !
moimoi ja hassua lauantai-iltaa höpönassuille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!