© Layout by Julia E.

28.11.2011

joulufiilistelyä

apua, oon sekasi ! mulla on ihan törkeet joulufiilistelyt täällä meneillään . ja ehkä kaikkein pahinta tässä on se, että tää pahenee vaan koko ajan :-D
eikä äiti kyllä helpottanut sitä yhtään.. meni ostamaan mulle joulukoristeen ikkunaan ja sitte tollasen söpön joulutähden tohon tvn viereen.. äää . tänään mulla oliki tommonen haastava kokoamisoperaatio meneillään.. huhhuh, mutta kyllä tosta ihan hyvännäkönen tuli, se on sitte eri juttu, että onko ihan ohjeitten mukanen.. nooo, mut pianhan se nähään, että alkaako se tossa mun seläntakana liekehtiin.. vähän jännitystä elämään .

Photobucket

mä en muutenkaan enää jaksais odottaa koko joulua, joululomaa ja jouluaattoo.. ja mm, nyt maistuis piparit ja glögi ! voi ei..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!