© Layout by Julia E.

18.8.2010

I feel amazing and I'm







vitsi ku on menny nopeeta tää viikko:o tai siis ku miettii että kohta on jo perjantai ja on ollu melkeen koko viikko jo koulua ! jeij . tai no mulla on mulla huomenna kyllä viimene koulupäivä ku lähetään paanan kans huomenna illalla isin luo iihin(<3), ja tullaan sieltä sunnuntaina, joten uskon että seuraava postaus tulee joskus sunnuntaina tai maanantaina, ja lupaan että sitte on enemmä kuvamateriaalia:--D nyt ei ollu oikeen kehuttavan paljon..

mulla oli lauantaina iha tosi kiva päivä ! olin ensin päivällä millan ja tomin häissä (mun isäpuolen tyttö ja sen mies), siellä oli tosi kivaa:-) mulla oli siellä päällä tuo kotelomekko . sitten illalla olin juuen, tanjan & tuomaksen kans, oli kyllä kivaa:--) ja sillon oli vissiin viiminen lämmin päivä (+31)!
mutta on mun mielestä kyllä kiva ku tulee syksy (anteeks tanja ku mainitsin ton nimen:--DDd hahah) ja saa laittaa ihanan paksuja takkeja ja kaulahuiveja ja käyttää jo pipoja + tulee ihanan pimeetä, vaikka on aurinkoki kyllä kiva .
ja btw syksyllä on mun mielestä tosi kauniin värisiä lehtiä maassa ja puissa ! semmosia kivoja oransseja:-)

tulispa se mun takki jo ! en jaksa enään oottaa:--D kuitenki se on ihan kauhee.. noeeii.. hope not !

+onneks mun tää lukio jakso on sillai aika leposa, ettei oo mitää KAUHEEN ylipitkiä päiviä, mutta kuitenki toivon että alkais jo kauppis jakso, se on nimittäin paljon kivempaa ja semmosta rennompaa .
+mä oon huomannu että sillon ku kirjotan vaan jotain pari kertaa viikossa nii mulla tulee enemmän tekstiä ! eli pitäiskö mun kirjottaa pari kertaa viikossa vai joka toinen päivä.. ?


xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!