© Layout by Julia E.

23.8.2010

where have I been ?










isi on hassu<3



heii:-)
mulla oli ihan törkeen kiva viikonloppu iissä paanan kans(<3).
ehkä vähän harmittiki tulla kokkolaan, tai sillai ku siellä oli niin kivaa:--)

torstaina mää kävin ottaan hammaskorun uudestaan(!) ja sitte illalla lähettiin isin kyyillä iihin .
perjantaina me mentiin ouluun shoppailemaan (ostin ton raitapaidan, hupparin, neuleen ja yhen ison leopardi neuleen mutta en saanu siitä mitään hyviä kuvia), ja sitte käytiin raxissa syömässä, nam . sitte illalla mentiin kylälle ja oltiin sielä jonku aikaa, heheh :--D eikä siitä sen enempää..
lauantaina oltiin vaan isillä, käytiin paanan kans kahestaan pyörällä kärkkäisellä ja oltiin sielä vähän aikaa, illalla taas oltiin vaan isillä ja katottiin tvtä ja käytiin saunassa . oli kiva pitkästä aikaa ottaa vähä leposesti ja olla tekemättä ei mitään :-)
sunnuntaina tultiin kokkolaan päivällä ja illalla kävin paanan kans kahtoon sisko tahtoisin jäädä -leffan, kannattaa muuten käydä kattoon se !

btw mulla oli tänään iha kauheen raskas päivä koulussa, tai ainaki se tuntu siltä.. 08-16.. sitte oonki vaan tehny läksyjä, siivonnu huoneen ja käyny ostaan äitin kans mulle uuden tyynyn, vihdoinki ! mulla on ollu sen takia niskat ja pää kipeenä tosi kauan:-( ja kävin mä myös äitin kans kaupassa . oon ollu kyllä ahkera ku jaksoin tänään tännekki kirjottaa, vaikka aattelinki ensin että kirjotan vasta huomenna mutta sitte päätinki tänään, jee . ja vielä mun pitäis vaan jaksaa lähteä lenkille:-)



LOVE,
fanny alexandra

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!