© Layout by Julia E.

23.6.2010

hey you







mulla on ollu taas aivan mielettömän kivoja päiviä tässä ! kiitos vaan niistä:---)
ja niinku kuvista näkyyki, käytiin ottaan talviturkit pois,
olihan se jo aikaki.. :-D vaikka vesi oliki vielä vähä vilposta, mutta ei se haitannu, ja se just piristää kivasti !

mulle tuli äsken sellanen haikee olo, ku tekis iha törkeen paljo mieli jonnekki ulkomaille.. esim, New Yorkkiin tai Espanjaan8) oon niin kateellinen äitille ku se tulee takasi kreikasta huomenna ! mäkin olisin halunnu=(
ja sitte ku ulkomailla sais shopata kaikkia kivoja vaatteita, koruja ja kenkiä, mutta hope so että mama tuo hyviä tuliaisia8)

mutta argh, mun täykkäreitten tuotantokaudet loppu.. pakko käydä ostaa lisää, oon vieläki niiiiin koukussa niihin:--D kysynpä vaan, että miten ne voiki olla niin koukuttavan hyviä ?

ja nyt mun pitää jo kyllä mennä, meen nimittäin tyttöjen kans iltatorille !
byebye !


LOVE,
fanny


ps, eikö ookki ihana tuo etanan kuva ? mun uus kaveri=) awww

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!