© Layout by Julia E.

29.6.2010

let me blow ya mind














hihihihi,
ihania tommosia kesäsiä kuvia:---)
mulla muuten olis vielä vaikka kui paljon kivoja kuvia, mutta eiköhän tossa oo tarpeeks tälle kerralle=)

mutjoo, mulla oli tosi kiva juhannus ! mites teillä ?8)
tai no, perjantaina ei ollu niiin kauheen kivaa mutta lauantai sitte oliki aivan paras ! kiitos hyvästä seurasta raksut ! no, ensiks lauantaina oltiin tanjalla vähä aikaa ja sitte mentiin käymään kalajoella (ajeltiin sielä vähän aikaa) ja sitte tultiin kokkolaan jotaii aivan ihme reittiä :---D mutta kivaa oli ! tultiinki juuen kans meille vasta joskus viiden aikaan aamulla, eikä sitte sunnuntaina olo ollukkaan mikään aivan paras.. mutta oma oli vika=) ja sunnuntai meniki melkeen vaan kotona ollessa.. ja muuten, eilen käytiin juuen kans ylivieskassa kärkkäisellä (löysin ihanan valkosen sisters pointin neuleen+täykkäreiden 3. tuotantokauden, jota sai kyllä ehtiä vaikka kui kauaa ! en löytäny yhtään niitä kokkolasta mistään kaupasta.. argh) mutta olihan se ihan mukava reissu=)

ja nyt mä voisin ruveta lakkaan kynsiä >
byebye !


LOVE,
fanny

ps, vitsi mama toi mulle ihania tuliaisia ! ton aivan ihanan ruskeen laukun mikä mulla on tossa yhessä kuvassa, koruja, pyyhkeen ja hello kitty lompakon =) aww

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!