© Layout by Julia E.

18.6.2010

heii








ihania kuvia, eikö ?:---D
muttamuttamutta, tässä on tapahtunu vähä vaikka mitä kivaa .
ensinnäki, porukat lähti ulkomaille, joten ollaan juuen kans kahestaan
meillä:-) >ah, mikä ihana rauha !
ja toiseks, mulla oli eilen ihan törkeen kivaa ku tytöt tuli meille jutustelee ! ja vielä sen jälkeen ku mentiin käymää mäkissä, heheh .
ja tulin myöski siihen tulokseen taaaaaas kerran, että; mulla on maailman parhaimmat kaverit<3
pakko muuten sanoo, että mua kyllä vähä tympäsee ku ei oo ollu oikeen kunnon aurinkosia ja lämpymiä päiviä:---(

btw, mä en kyllä malttais oottaa juhannusta ! tuntuu vaan, että ku on juhannus nii kesä oikeesti alkaa.. samoja fiiliksiä ? vaikka ei vielä tyttöjen kans päästy yhteisymmärrykseen että mitä duunailtais sillon.. (8 mutta kai sitä jotaii kivaa keksii !

mutta mä meen nytten meikkaamaan ja laittamaan hiuksia että pääsis tänää johki, eikä koko päivä menis vaan tässä koneella löhistellen ! so, byebye !

xoxo,
fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!