© Layout by Julia E.

14.2.2016

life via iPhone

 photo IMG_7395_zpsuwbvctpp.jpg
sitä lunta näköjään vähän tuli muutama viikko sitten... // ei onneks ollu kylmä kävellä äitin luo,
oikeesti kattokaa noita ripsiä:-D apua

 photo IMG_7396_zpskjhaaizc.jpg
ihan adidaksena salille // ah yummyyy - hedelmäsalaattia johon lisäsin sokeritonta 
smoothieta (tähän kuuluis nyt sydänsilmä-emoji..)

 photo IMG_7397_zps4mrl6dtr.jpg
nauroin aivan liikaa tälle kuvalle, minä ja mun huono huumori:-D // tytyjen kanssa jeppiksessä viihteellä, 
tuo oli kyllä niin extempore reissu

 photo IMG_7398_zpsdwxhr0zc.jpg
ja taas mentiin viime viikonloppuna.. oli nimittäin jeren synttärit:-) // paanan kanssa 
laskiaispulla-kahveilla 

 photo IMG_7399_zpsnwvn0ing.jpg
cindy, en kestä kuinka söpö toinen voi olla!! // onko normaalia ruveta märisemään saadessaan 
tällainen paketti postilaatikkoon? noh - tää kyllä piristi! minä  mun ystäviä!!!

 photo IMG_7416_zpsrgelzhla.jpg
taas sorruin lakkaamaan kynnet tolla uudella lakalla (josta mainitsin tässä).. // ostin pitkästä aikaa
kukkia kotiin:-) mikähän siinä on että koti näyttää heti paremmalta kun on jotain kukkia/kasveja?


Moikka! Tuntuu kyllä niin kivalta, että on taas aikaa kirjoitella tänne. Mutta on pakko myöntää, että mulla on myös ollut ehkä vähän motivaation puutetta, tai postausideoiden puutetta.. Asukuvia kyllä alkaa näkymään enemmän mitä keväisempää säätä kohden mennään, mua ei nimittäin hirveesti innosta nyt panostaa sellaisiin kuviin, koska tuo ilma on tällähetkellä mitä on:-D.
On muuten super rento viikonloppu takana! Vietin eilen aikaa Paanan kanssa, ostettiin vähän herkkuja ja katottiin naurettiin sinkkulaivalle. Tänään sain aikaiseksi käydä äitillä ja kahvitella Pauliinan kanssa, ja nyt ajattelin vielä lähteä purkamaan tätä olotilaa salille - ihanaa ystävänpäivää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!