© Layout by Julia E.

28.2.2016

tämänhetkiset kynnet

 photo DSC00539_zpszb3trnqb.jpg
 photo DSC00536_zpsxnszksjw.jpg

Alkaa aina naurattamaan kun mietin iskän reaktiota mun kynsistä, se ei ehkä oikein ymmärrä mun kynsi-ihanteita.. :-D Mutta siis joo! Mainitsin tässä postauksessa, että mun kynnet on saaneet vähän stilettomaisemman lookin. Ekaksihan mulla oli tosiaan tällaiset, mutta pidän tästä terävemmästä mallista paljon enemmän - näin mun nakkisormetkin näyttää ehkä vähän hoikemmilta, hahah! Että kiitos vaan vielä Tanja näistä, mä niin tykkääntykkääntykkään! Tälläkertaa Tanja rakensi nämä kynnet, nää näyttää jopa hiukan luonnollisemmilta mitä aikaisemmin. Ennen näitä kynsiä mulla oli noin kuukauden ''tauko'' tipeistä, koska omat kynnet oli menneet aika huonoon jamaan. Mutta onneksi sain ne hoidettua kuntoon muunmuassa liottamalla about kerran viikossa oliiviöljyssä ja käyttämällä hoitavia kynsilakkoja. Ja nyt voin hyvillä mielin ihailla näitä koska tiedän, että omat kynnet on kunnossa (ainakin vielä)... :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!