© Layout by Julia E.

3.8.2015

morsiussaari

 photo DSC_0081_zpsfpwpwv3t.jpg
 photo FotorCreated3_zpsbcpvqxn3.jpg
 photo DSC_0095_zps7tng3nhj.jpg
 photo FotorCreated1_zps2tisrcjl.jpg
 photo DSC_0002_zpssnjaffuc.jpg
 photo FotorCreated_zpsgpyqisbr.jpg
 photo DSC_0127_zpswdzhdxp9.jpg

Paana halusi tänään piristää mua - ja ollaankin tehty vaikka mitä kivaa! Käytiin katsastamassa auto, ajelemassa morsiussaaressa (ja vähän muuallakin) sekä tytyjen kanssa vohvelikahvilassa. Mä kyllä vähän ihastuin morsiussaareen, siis niin nätti paikka! Voi kumpa mullakin olisi joku päivä siellä mökki:-). Näistä kuvista välittyy mun mielestä jotenkin tosi kiva ja rauhallinen fiilis, vaikka mulla ei sellaista nyt olekaan. Mun lähipiirissä sattui surullinen tapaus ja oon ollut allapäin muutaman päivän. Mutta kyllä se tästä. Elämä ottaa ja antaa, mutta silti sen pitää kaikesta huolimatta jatkua.. Ihanaa viikkoa teille, mä palailen vähän positiivisemmalla fiiliksellä ensi kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!