© Layout by Julia E.

28.7.2015

7 tämänhetkistä lempparituotetta

Heii! Meinasin alkaa kirjoittamaan, että en ookkaan viime aikoina ostellut paljon mitään, muttamutta... Jos totta puhutaan, niin mulla on saattanut vähän lähteä lapasesta tää ostelu. Viimeisen kuukauden aikana oon muunmuassa ostanut kahdet kengät, ihan liikaa vaatteita (kesävaatteita, joita ei voi edes pitää:-D), meikkejä, hiusjuttuja... Oh god. Nyt oon sitten kyllä koko elokuun ostamatta yhtään mitään, lupaan itelleni tämän. Haha, saa nähdä kuinka mun käy! Mutta eihän mun tästä hamstraamisongelmasta (:-D) pitänyt höpöttää, vaan kertoilla vähän mun uusista ja vähemmän uusista kosmetiikkalemppareista - oon täysin hurahtanut muutamaan tuotteeseen, enkä ymmärrä miten oon ikinä edes pärjännyt ilman näitä!

 photo DSC_0001_zpsniz0gkrv.jpg

1. We care icon matt wear long-lasting makeup -meikkivoide. Mulla on tästä vain yksi sana: HALLELUJAH. Mulla on aina kiiltänyt naama, eikä puuteri/meikkivoide kombo ole yleensä peittänyt kiiltoa, mutta tämä meikkivoide kyllä peittää. Vähän puuteria vielä tohon päälle, niin bravo. Ei tarvi kertaakaan lisäillä päivässä puuteria (jos sitä siis laittaa tohon päälle aamulla), niin tuo kyllä pysyy naamassa ja peittää kiillon. Suosittelen tätä varsinkin niille, jotka kärsii samasta kiilto-ongelmasta, tai haluaa muuten vaan pitkäkestoisen meikkivoiteen:-).

2. Color mask paint lavender -hiusnaamio. Aivan täydellinen tuote niille, jotka blondaa mutta vihaa sitä keltaista juurta, mikä harmittavan usein jää värjäyksen jälkeen. Läträän tohon sekaan yleensä vähäisen hoitoainetta mukaan ja isken ton aina päähän 30 minuutiksi. Ei oo muuten keltaista näkynyt ton tuotteen käytön jälkeen!

 photo DSC_0007_zpskw9br7ak.jpg

3. Isadora smokey eyes -luomiväripaletti. Ostin ton luomiväripaletin muutama viikko sitten ja nyt muutaman käyttökerran jälkeen voin kyllä suositella lämpimästi. Tuossa on tosi hyvä pigmentti ja pysyy hyvin luomella, tykkääntykkääntykkään!

 photo DSC_0010_zpswmhbfzsy.jpg

4. John Frieda sheer blonde / go blonder -vaalentava suihke. Itseasiassa Tanja suositteli mulle tota, ettei tarvitsisi joka kerta värjätä hiuksia, koska tolla tosiaan pitäis saada juurikasvua häivytettyä. En oo vaan vielä kerennyt testaamaan tota, koska värjäsin viime viikolla hiukset, mutta kerron kyllä mielipiteeni testattuani:-).

 photo DSC_0013_zpsmsx0ozgi.jpg

5. St. Moriz (dark) & Anovia self tan moisturiser / instant colour (light-medium). Aah, mun lemppari itseruskettavat! Tuo Anovia on kylläkin aika uusi tuttavuus, mutta hyvin mieluinen sellainen, haha. Tuo on siitä hyvä, että siitä tosiaan tulee heti väriä pintaan ja mikä parasta; tuo kuivuu tosi nopeesti, mikä on todella suuri plussa. St. Morizia oon käyttänyt aikaisemminkin, mutta silloin mulla oli sävynä medium, mutta eihän se enää mulle riitä.. Mitä tummempaa, sen parempaa!:-D

 photo DSC_0168_zpslu1pqvwj.jpg
 photo DSC_0174_zpsctn3qgqu.jpg

6. Kiehl's lip balm -huulirasva. Aivan täydellinen tuote, en ymmärrä miten oon voinut ikinä käyttää edes normi huulirasvoja tätä testattuani. Äiti toi mulle ekan kerran tätä ulkomailta ja kun edellinen pääsi loppumaan, äiti yllätti mut uudella putkilolla. Ihana! Mulla on aina ollut kiiltonaaman (:-D) lisäksi super kuivat huulet, ja oonkin ollut varsinainen huulirasva-addikti - mutta nyt oon päässyt tuskistani tätä huulirasvaa käyttämällä. Tää on valehtelematta paras!

7. Khadi vitalising hair oil -hiusöljy. Sain tän tytyiltä synttärilahjaksi, eikä oo kyllä harmittanut! Oon aikaisemmin ennen tätä kokeillut yhtä toista hiusöljyä, mutta se ei oikein tepsinyt mun hiuksiin, toisinkuin tämä. Tota suositellaan käytettäväksi kaksi kertaa viikossa, joko yön yli hiuksiin jätettäväksi tai sitten 30 minuutiksi hiuksiin ennen suihkua. Oon kokeillut kumpaakin tapaa, mutta onhan se nyt selvää että tuo auttaa paremmin, jos se on yön yli päässä. Hiuksista tulee kyllä heti paljon kiiltävämmät ja muutenkin paremman näköiset, tykkään!:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!