© Layout by Julia E.

31.8.2015

life via iPhone

 photo IMG_5151_zpsho1a9lr0.jpg
laatumuijan kans samoissa värimaailmoissa... // osa pipeporukasta

 photo IMG_5152_zps7vvfwjov.jpg
rakkaus // ihanat pojat

 photo IMG_5153_zps3tuxkzne.jpg
söpöimmät pikkuveljet! meillä oli hullunhauska päivä kolmestaan muutama viikko takaperin // 
terveppä terve!

 photo IMG_5154_zps5mjlumdd.jpg
tytyjen kanssa vohvelikahvilassa, yummyy! // haha, totta!:-D

 photo IMG_5155_zpshgit8agb.jpg
ah, olispa vielä noin lämmin että tarkenis tolla varustuksella.. // mun aamupala on näyttänyt koko 
kesän tolta, nam - ehkä parhain aloitus päivälle

 photo IMG_5156_zpsgvqkfdgg.jpg
paanan kanssa pitkästä aikaa kahdestaan viihteellä // maailman parhain äiti

 photo IMG_5158_zpsyfkp6dm8.jpg
hahah, osu ja uppos! // mummin mökillä. veikkaan että parempaa paikkaa ei oo edes olemassa

 photo IMG_5159_zps7c10aig2.jpg
kävin moikkaamassa kummitädin uutta koiranpentua, oivoi mikä söpöliini // you make me happy!

 photo IMG_5160_zpsfwpu4vsf.jpg
uusi lemppariherkku! oon syönyt ihan liikaa mansikoita kyllä viime aikoina, haha! // vietettiin tanjan 
kanssa venetsialaisia, oijjoi mikä ilta:-D..

 photo IMG_5161_zps0wdbcx1x.jpg
tykkäsin älyttömästi mun lauantain meikistä! // haha:-D!!

Taas kerran puhelimeen on päässyt kertymään turhankin monta kuvaa, joten ajattelin että olis tällaisen postauksen aika. Lupailin viime postauksessa kynsistä vähän parempaa infoa ja kuvia, mutta unohdin sen ihan kokonaan! Olin tänään äitillä kirjoittamassa tätä postausta, ja unohdin tietenkin mun kameran kotiin... Mutta ehkäpä ensi kerralla muistan. Mulla on muutenkin nykyään ihan älyttömän huono muisti - liekö syy näissä nykyisissä elämäntavoissa vai missä, oh god.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!