© Layout by Julia E.

28.8.2015

kuulumisia piiiitkästä aikaa

Heii!! Ei vitsit tuntuu vaikeelta aloittaa kirjoittamaan! Aivot lyö ihan tyhjää:-D. Siitä on kyllä vähän turhan pitkä aika kun viimeksi kirjoittelin.. Mutta en kertakaikkiaan oo vain kerennyt tulla postailemaan. Oon tehnyt tosi paljon töitä (+pitkiä päiviä) nyt viimeisten parin viikon aikana, ja tuntuu muutenkin ettei aika riitä oikein mihinkään. Mulla on ihan superhuono omatunto kun en oo kerennyt edes urheilla oikeestaan yhtään! Haha, suuret on murheet mullakin:-D. No, onneksi nyt rauhoittuu tää tilanne ja aikaa jää muuhunkin. Viime viikon lauantaina oltiin porukalla grillailemassa Jeren luona ja oli kyllä kivaa:-). Tais olla ehkäpä kesän viimeinen grillailu-ilta? Tai ainakin mitä säähän on katsomista - buu!

 photo DSC_0029_zpsnbakiemy.jpg
 photo DSC_0023_zpsolsrnwqt.jpg
 photo DSC_0030_zpscvelg4ye.jpg
 photo DSC_0022_zpskp2mvcco.jpg
 photo DSC_0033_zps4jctsyhl.jpg

Anteeksi huono kuvasaldo, lupaan panostaa enemmän ensi kerralla! Tosiaan eilen mulla oli viikon eka vapis, ja kävin Tanjalla laitattamassa kynnet (mulla on nyt taas tipit, wohoo) ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Mulla ei oo varmaan vuoteen (?) ollut tippejä kynsissä - ja kyllä nyt taas huomaa, että pitkät kynnet on vaan se mun juttu, haha! Voisin melkeenpä ensi postauksessa esitellä nämä. Mutta joo, oon aivan rakastunut näihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!