© Layout by Julia E.

17.7.2015

kuulumisia

 photo DSC_0030_zpsnp0uujet.jpg
 photo FotorCreated_zpsncmzsmk7.jpg
 photo DSC_0071_zpsfpozipby.jpg

Moikka!! Mulla on ollut viimeiset pari viime viikkoa tosi kiireisiä, tuntuu etten oo edes kerennyt oikeen tehdä mitään. Töitätöitätöitä, salilla käyntiä ja rullistelua, niistä on siis muutama viikko tehty. No, en silti valita - mitäpä muutakaan mä olisin tehnyt kuin noita edellämainittuja, haha! Tuntuu ettei nykyään oo edes muuta elämää, aikalailla se pyörii juuri noiden juttujen äärellä. Tietty välillä kerkee (onneksi!!) näkemään kavereitakin, tänään oon kerennyt nähdä muutamia lempparityyppejä; Tanjan kanssa kerkesin olla, Miklun kanssa käytiin cafe brygganilla jätskillä ja äsken olin Paanan kanssa kaupungilla. Kaikenkaikkiaan siis kiva päivä takana:-). Huomenna mulla olis töitä ja sen jälkeen joutuu varmaan lähtemään viihteelle, haha! Ja apua, ensi viikolla me lähdetään porukalla pipefesteille, paniikki iskee... Mä palailen tänne kyllä vielä ennen sitä! Mutta nyt, kivaa viikonloppua


PS. kertokaa mulle, miksi on niin vaikea löytää täydellisiä mustia korkeavyötäröisiä housuja?!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!