© Layout by Julia E.

8.7.2015

3o faktaa

Noniin, elikkäs niinkuin otsikko jo kertookin - ajattelin lyödä vähän faktoja kehiin. Mun mielestä on hauska lukea muiden blogeista samantyyppisiä postauksia, joten aattelin että miksipäs en ite listais niitä!:-D Ja varmasti on ihmisiä, jotka ei tiedä musta vielä oikein mitään, niin tässäpä tulisi vähän infoa!

 Mulla on outoja ruokamieltymyksiä. Tykkään syödä pinaattilättyjä vaniljakastikkeen kanssa ja raejuustoa ketsupilla
+ pippurilla, apua:-D 
Rakastan kahvia. Mulla tulee pää kipeäksi jos en saa aamulla kahvia..
 Mun on aina pakko tarkistaa, ettei esim uuni jää päälle kun lähden kotoa/meen nukkumaan 
 Kun löydän jonkun hyvän biisin, kuuntelen sitä toooosi monta kertaa ja yleensä kaverit hermostuu siihen  
 Kiroilen kyllä aivan liikaa ja mulla on muutenkin suht ronski kielenkäyttö..
 Rakastan Jeffrey Campbellin kenkiä, haha surprise surprise
 Jos esim jossain valmisruuassa on mennyt päiväys muutama päivä sitten, en syö sitä - ja jos syön - niin varmistan miljoona kertaa kaikilta etten kuole siihen. Oon ihan hysteerinen tuommosissa tapauksissa:-D

 photo FotorCreated8_zps50qvh6sr.jpg

 Mä inhoon sairaaloita, kaikkia sairauksia ja niistä puhumista = tulee lössö olo 
 Pelkoihin voisi kirjata mm. seuraavat asiat: piikit, perhoset, linnut, ötökät, käärmeet, ahtaat ja korkeat paikat, kuolema, sairaudet, metsät pimeällä (ties mitä öttimönkiäisiä siellä asuu...), ja lista vois vielä jatkua.. Joo, ihme että oon hengissä vielä:-D
 Aina jos soitan jotain virallista asiaa (esim lääkäriin), mun on pakko harjoitella etukäteen ja miettiä mitä sanon 
 Nauran tooosi paljon!
 Jos tuun illalla/yöllä kotiin, mun on pakko laittaa valot kaikkiin huoneisiin ja tarkistaa ettei täällä oo mitään murhaajaa, samoin laitan aina oven lukkoon kun pesen meikit, ettei kukaa tuu säikyttää (nii'i....).. 
 ..ja aina kun otan meikkejä pois, nostan pään varovasti ylös koska pelkään, että joku seisoo mun takana 
 Mun on pakko lukea jotkut tekstit monta kertaa läpi, ennenkuin ymmärrän mitä siinä lukee
Mulla on napakoru

 photo DSC_0080_zpsfzsnyebf.jpg

 Jos puhun puhelimeen, kävelen ympäri kämppää samalla 
 Stalkkaan ihmisiä ja mietin et mitähän ne tekee just tietyllä hetkellä.. 
 Mun on pakko purskutella vettä suussa aina, kun oon juonut kahvia
 Mulle tulee paniikki, jos puhelin ei oo koko ajan mun lähellä
Haluaisin tatuoinnin, mutta tässä tulee vastaan mun piikkipelko
 Oon aina, siis oikeesti, aina, myöhässä. Ainut missä oon ajoissa on töissä, mut muuten oon myöhässä:-D 
 Pelleilen monesti omalla kustannuksella, mut sit jos joku randomi alkaa heittää jotain läppää, niin mun ilme on yleensä tämmönen 
 Mun on pakko harjata hampaat suu auki ja kattoo ittee peilistä samalla + kävellä ympäriinsä. Niitä ei vaan voi pestä paikoillaan!

 photo FotorCreated5_zpslsqeynrr.jpg

 Mulla on joku ihme fetissi siihen, että tavarat on just eikä melkeen suorassa/omilla paikoillaan. Jos esim joku tuikkukuppi sojottaa väärään suuntaan, suoristan sen heti tai muuten menee kyllä mielenterveys 
 Mulla ei riitä kärsivällisyys muunmuassa näihin asioihin: jonottamiseen, siihen että netti lagaa (tai oikeestaan ihan sama mikä lagaa, niin hermo menee) askarteluun, odotteluun, lomakkeiden täyttämiseen, kaikenlaiseen näpräilyyn...
 Mun suusta pääsee yleensä ne kaikkein idiooteimmat (toim. huom. ja noloimmat) ideat..
 Jos oon sairas, teen sen kyllä kaikille selväksi. Yleensä soitan ensimmäisenä äitille ja alan vinkumaan:-D t. Fanny 22v...
 Vaikka olisin aivan varma, että 10+10 on 20, mun on pakko tarkistaa se vielä laskimella, ihan varmuuden vuoksi
 Rakastan olla huomion keskipiste
 Mulla ei oo tilannetajua. Oon monet kerrat alkanut puhumaan ohi suuni enkä tietenkään tilanteen tajuttuani osaa olla hiljaa, vaan onnistun aina vaan pahentamaan tilannetta, haha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!