© Layout by Julia E.

6.5.2015

pöhnäisiä kuulumisia

 photo DSC_0039_zpsgnk6hou5.jpg
 photo FotorCreated2_zpsbbuqdr3c.jpg

Eilinen päivä meni kaupoilla pyöriessä, kun yritettiin etsiä Paanalle jotain toppia lauantaiksi. Samalla syötiin kesän ekat jätskit ulkona, nam!! Mulle tulee varmasti tänä kesänä joku yliannostus jätskeihin, sanokaa mun sanoneen.. Käytiin myös kaupassa ja sain vihdoin ostettua lauantain synttärikemuja varten kaikki tarvittavat jutut. Ääh, mä en millään malttais enää odottaa - pliis lauantai, tuu jo! Mulla on jopa vaatteetkin valmiiks katottuna, ihme:-D. Vitsit kun aivot lyö ihan tyhjää, oon nytkin pyyhkinyt tekstin monta kertaa ja aloittanut aina alusta. On jotenkin super pöhnäinen (onkohan tuo ees sana..) olo, vaikka aloitin aamun salilla. Noh, ehkä vielä muutama kuppi kahvia ennen töihin menoa, niin eiköhän se tästä.. :-)


Ps. kuinkahan monessa kuvassa mulla on converset jalassa? Seuraavissa ei oo, lupaan!:-D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!